Blog o kajakovaní a všetkom čo k tomu patrí

Tuesday, April 3, 2007

opäť trošku člnkovania.....:)

Ahooooj tak uz som tu zase, ked uz sa konecne viem prihlasit:)co sa udialo noveho?rozhodli sme sa oprasit dlhe lodky a vybrali sme sa na riecky:)
zostava: moja malickost:), Tomo s Cecilkou, Palinko so Zuzkou a Tomas hm...ja ho volam Hehe, ale to by bolo na dlhe vysvetlovanie, ze preco, ale tak sa mi zda, ze ho volaju aj suky ci ako:)

ako mi to pristane v dlhej lodke???

nielenze sme sa kajacikovali, ale sme do toho trosku zapojili i lozenie.. ups... oprava, zlanovanie. kedze sme 
si nezobrali sedaky a ani nic podobne, bolo sa treba vynjast a pouzili sme 
tazne lano:)a hadzacky:)





a ide sa na vec:)

niektory to sli uplne suverenne...

...a iny zase trosku neistejsie... je jasne, ze tam partim aj ja:) )

a jasne, ze nesmela chybat ani neskryvana radost:o)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home