Blog o kajakovaní a všetkom čo k tomu patrí

Friday, August 24, 2007

Česko-slovenské preteky v downriver rodeu

Pred dvoma týždňami som išiel na Soču do Slovinska si zarobiť nejaké peniaze na kajakovanie. Každý den som robil raftguida a navečer som sa išiel ešte trochu pokajakovať. Keďže bolo dosť málo vody, katatrakt som išiel len ray aj to trebalo niektore miesta prenášať lebo boli dosť úzke alebo celá rieka tiekla len cez sifóny.



Keď už ma to tam zacalo nudiť a už som plánoval že sa vrátim domov prekvapili ma Evina, Tomo, Zajíc a pár ďalších čechov ktorý prišli v stredu večer. A tak sme ešte do konca týždňa kajakovali na Soči a v nedelu pobede sme sa vybrali na Kuchl. Na kuchli nás už čakala Miška a ďalší češi ale bohužial celý víkend v tejto oblasti pršalo takže bolo velmi vela vody. Vyzbrojený rodeovkami sme sa teda rozhodli ísť na Lofer ktorý mal našťastia dosť veľa vody takže sa dal ísť aj jeho prítok Loferbach. A keď už sme mali tie rodeovky tak sme si dali také malé česko-slovenské preteky v downriver rodeu. Vysoká voda na loferi na poskytovala množtvo playspotov v podobe obrovských valcov, silných rozhraní a veľkých karfiolov. Kvalifikácia bola dost vyrovnaná, ja som sa dostal do vedenia hned na začiatku entry backloopom ale ostatný ma rýchlo dobehli. O ďalšiu zábavu sa postarala evina zo svojim combom keď si dala dve série eskimákov najprv na rozhraný kameňa a valca a potom o 50 metrov nižšie vo valci.



Nakoniec sme všetci šťastne postúpili do utorkového finále na Lammeri kde tej vody tiež nebolo najmenej. Zo začiatku sa pokúšal dostať do vedenia Zajíc ale hneď v druhom valci ho predbehľa evina so sériou cartwheelov a supercleancartwheelov. Celý zvyšok kaňonu sa nič nedielo a tak ešte sa Tomo pokusil zabojovať v poslednej pereji s entrybackloopom na skalu. Ja a Zajíc sme sa nechceli len tak lahko vzdať a tak sme si ešte aj s Tomom dali druhú jadu. Zase sa rozhodovalo v poslednej pereji. Najprv išiel Zajíc a predviedol nám kaliforniu vo valci a potom som yabodoval aj ja s oblúbeným entrybackloopom. Takže nakoniec to skončilo nerozhodne, ale medzitým nám už klesla voda na kuchli tak sme sa tam vrátili.

Od utorka sme si už užívali super vlnku a dobré počasie na Kuchli






Ked sme už boli uplne unavený z jazdenia boli sme si ešte pozrieť vodopádz v Goiling


Aj napriek tomu že naše malé pretekz dopadli nerozhodne, všetci boli spokojný s podanými výkonmi aj so super pádlovaním na riečkach aj na vlnke.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home