Blog o kajakovaní a všetkom čo k tomu patrí

Monday, March 17, 2008

Divoke pereje na Karloveskej zatoke

V nedelu sme si isli s HEHEm (Tomasom L.) zakajakovat na karlovesku zatoku. Hned na zaciatku nas prekvapil necakane vysoky vodny stav. Tak sme vytiahli creekovky a vydali sme sa proti prudu. Asi po 45min padlovania ale prislo nieco necakane. Silny prud a obrovske pereje obtiaznosti ZWC nam dali vyrazne zabrat a tak sme sa drzali co najviac pri kraji. Ja som isiel prvy a potom co som vypadloval proti silnemu prudu a odychol som si ze najtachsie mam za sebou na mna Hehe krici ze mu mam chytat padlo. Najprv si myslim ze si zo mna utahuje ale ked to uz krici asi treti krat tak sa otocim a vidim jak tam hehe sedi na strome, spod stromu trosku vytrca na hladinu jeho kajak a padlo mu plavalo prec. Jak sa toto mohlo stat? Hehe podcenil divoke pereje Karloveskej zatoky a obrovske pereje mu strhli spricku z kajaku a vzapeti ho natlacili na strom. Nastastie sme ale nemali zo sebou ziadne lano ani hadzacku (aj ked kladku sme mali:)) takze nam to vytiahnutie kajaku aj chvilku trvalo, presnejsie asi hodinu aj stvrt.
Takze varovanie na koniec: Nepodcenujte pomali tecucu rieku a na karlovesku zatoku chodievajte len s popstopkou (sprickou ktoru nestrhava).

Zopar foto ako si HEHE nakoniec pomohol sam:) za povsimnutie stoji metoda akou kajak vytahuje :)





3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

:D:D:D

March 18, 2008 at 1:46 PM

 
Blogger tomoHEHE said...

Pripominam ze to bolo po prvy raz co som bol paddlovat s nahrdelnikom od Andraskovco zo Zelandu, ktory je OCHRANOU NA VODE.inak Tomo bol veeeelmi sklamany ked som kajak vytiahol svojpomocne....dlho som nenacvicoval zachranu:-D.
TomoHEHE

March 18, 2008 at 5:38 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ten nahrdelnik ta akurat zachranil ze si sa neutopil!

March 18, 2008 at 6:01 PM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home