Blog o kajakovaní a všetkom čo k tomu patrí

Tuesday, August 28, 2007

trosku z hôr:)

ahooooj tak konečne píšem aj ja. na úvod.... tééda Palinko musím povedať, že jednu z mojich najlepších figúr nespomenieš?a ja na to bola taka hrdá...:)na ten kickflip(či ako sa o píše alebo volá):)no ale asi nejdem písať o tom, čo už písal Vankúšik....ja teda napíšem pár riadkov o tom ako som nedavno bola na ferrate.
posilenenie nejakou tou dobrôtkou:


tak takto to vyzeralo:

najprv bolo treba k tomu trošku vyšlapať, ale potom to už bolo úplne super. vôbec som netušila, že do čoho idem, tak sa pýtam: existujú aj nejaké obtiažnosti? a
Ivan že jasné: od A po E, ja sa teda dalej zaujímam o to, že akú obtiažnosť idme a teda že D. to ma moc nepotesilo, veď ja
nelozila ani nepamätám. ale musím uznať, že bolo super a vobec to nebolo také ťažké.... teda to už vyplýva z toho, že som to vyšla aj ja:)
prikladám ešte zopár fotiek:
niekde tak na polceste:

Ivan sa strašne moc snažil pózovať, no a nejak takto to vyšlo:dobré nie?:) 

ja na rebríku. boli tam inak dva z toho jeden neistený...nič moc pre tých, čo nemajú radi výšky:)

inak krásne pohľady:)

na vrchu:)

opäť nejake to posedenie pred cestou dolu:

po ceste naspäť:

na záver zamávame:)

majte sa krasne:)
foto:ja, ivan a jedna fotka z netu:)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home