Blog o kajakovaní a všetkom čo k tomu patrí

Tuesday, April 22, 2008

HORY MESTO BRATISLAVA

Cafko fsetci
Radi by sme vas pozvali na filmnovy festival hory mesto bratislava ktory sa kona od 24 do 27 aprila v kinosalach palace cinemas v Auparku.

Pocas festivalu sa bude v piatok (tj 25.4)o 17.00 premietat aj nas film z afriky z Bieleho nilu MUZUNGU a v ten isty den o 19.00 budeme mat prezentaciu z fotkami a kratkym video shotom z Noveho Zelandu.

Tak vas srdecne vsetkych pozyvame

Tomo, Palo, Evina , Smolik

6 Comments:

Blogger Unknown said...

Caute,
Videla som vas film na "Hory a mesto", bol to uplne super!!!! Gratulujem! Krasne tam muselo byt, a mne sa pacil ze ste zahrnuli do filmu aj okolie a ludi. Velmi mi to pripominal Tanzaniu, teda okrem tej vody :)...a na tu krajinu si s radostou spomeniem.
Tesim sa ze som to vyckala po tych ostatnych filmoch, oplatilo sa to!
Great job!!!!!
(PS:mozem sa opytat akych skupin ci spevakov ste dali na soundtrack?)

April 25, 2008 at 9:58 PM

 
Blogger tomo_a said...

Ahoj
Diki za pochvalu. Vo filme su pouzite:Swoolen members,sweetshop union , vanessa mae, linkin park a africka hudba, inac keby si mala zaujem mozeme ti poslat DVD s tymto filmom plus dalsie bonus filmi staci sa mi ozvat na mail alebo sem.

April 26, 2008 at 12:12 AM

 
Blogger Unknown said...

Cau,
Diky za info o hudbe.... Za kolko predavate DVD ked sa ta mozem opytat?

April 26, 2008 at 8:13 PM

 
Blogger tomo_a said...

Cafko tak DVD je za 20sk + postovne teda asi 30 sk co su len naklady na vyrobu takze ked mas zaujem tak daj vediet

April 26, 2008 at 11:11 PM

 
Blogger Unknown said...

Tak cau,
Po dlhom case sa zase ozvem, tak teda kde by som mohla objednat Vase DVD?

May 19, 2008 at 12:28 PM

 
Blogger tomo_a said...

Cafko ak pls napis mi mail na moju adresu tomoa@3a.sk a nejako to dohodneme s tym DVD

May 22, 2008 at 12:58 AM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home